Newsletter

Children, spaces, relations

Children, spaces, relations

Metaproject for an environment for young children

A research about the liveability of spaces carried out by Domus Academy of Milan and by Reggio Children in the Infant-toddler Centres and Preschools of the Municipality of Reggio Emilia.

 

Teachers, pedagogistas, atelieristas and architects together propose new analysing tools and use instructions to plan spaces for children.

 

With texts, among others, by Andrea Branzi, Jerome Bruner, Carla Rinaldi and Vea Vecchi
Codice: 10008
A cura di: Giulio Ceppi and Michele Zini
Pagine: 160
Lingua: English version
Traduzioni:
Altre traduzioni: Chinese, Korean, Japanese, Spanish - Go to page
Anno edizione: 1998/2011
Editore: Reggio Children Publisher
ISBN: 978-88-87960-17-4
Prezzo: 34,00 euro
Progetto grafico: Rolando Baldini, Massimo Botta and Vania Vecchi

Reggio Children Footer per la Privacy

Notice of Privacy Practices

Reggio Emilia approach:
notice for protection of authenticity

Informiamo che in questo sito sono utilizzati “cookies tecnici” necessari per ottimizzare la navigazione, ma anche “cookies di terze parti”.
Puoi avere maggiori dettagli e bloccare l’uso di tutti o solo di alcuni cookies, visionando l’informativa estesa (Clicca qui).
Se invece prosegui con la navigazione sul presente sito, è implicito che esprimi il consenso all’uso dei suddetti cookies.
I agree